آدم باید خودش اینقدر صادق باش که وقتی توی تنهایی دلش خاست یه عکس رو ببوسه بعدش به خودش نگه دیونه.
فقط لبخند بزنه و لذت ببره.همین.
شاید که نشاید...
ما را در سایت شاید که نشاید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 103 تاريخ: دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت: 22:58