شاید که نشاید : نیلوبلاگ

خرید بک لینک

یه حس تنهایی عمیق دارم که از درونم نشات داره  یه حس نرسیدن و خستگی یه حس شروع نکرده خسته شده از فشار، یه حس عمیق تنهایی که نمیشه با کسی شریکش کرد،نمیدونم چرا اینقدر عصیان زدست این حال.چرا اینقدر خسته و پریشان زده.
عجیب امشب سنگین.  ۲۴_۶-۴۰۰ ۲:۴۵

پی نوشت:

نتیجه اعتماد بیش از اندازه یک اتفاق عملیه قبل از بروز یک تئوری  که پیش آمد تئوری و تمام امور رو  تا چند سال بعد  میتونه  تحت تاثیر قرار بده.
 

شاید که نشاید...

ما را در سایت شاید که نشاید دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 78 تاريخ: دوشنبه 3 بهمن 1401 ساعت: 22:51

صفحه بندی