یه حس تنهایی عمیق دارم که از درونم نشات داره یه حس نرسیدن و خستگی یه حس شروع نکرده خسته شده از فشار، یه حس عمیق تنهایی که نمیشه با کسی شریکش کرد،نمیدونم چرا اینقدر عصیان زدست این حال.چرا اینقدر خسته و پریشان زده.
عجیب امشب سنگین. ۲۴_۶-۴۰۰ ۲:۴۵
پی نوشت:
نتیجه اعتماد بیش از اندازه یک اتفاق عملیه قبل از بروز یک تئوری که پیش آمد تئوری و تمام امور رو تا چند سال بعد میتونه تحت تاثیر قرار بده.
ما را در سایت شاید که نشاید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 78